اهمیت نخستین مراجعه کودکان به دندانپزشکی تخصصی اطفال

اولین باری که فرزندتان را برای درمان به یک دندانپزشکی و نزد دندانپزشک می برید، در واقع این نخستین تجربه کودک شما از مراجعه به دندانپزشکی می باشد و این تجربه سازنده تصویر ذهنی بچه در آینده است.

به عمین دلیل بهتر است که سعی کنیم بچه ها را در اولین مراجعه های به دندانپزشکی به مراکزی ببریم که مخصوص کودک ها باشد و محیطش برای کودکان جذاب باشد (دندانپزشکی تخصصی اطفال).

دندانپزشکی های تخصصی کودکان با داشتن محیطی فانتزی و کودکانه باعث جلب رضایت بیشتر بچه ها می شود و می تواند باعث شود که دیگر پدر و مادرها برای بردن فرزندشان به دندانپزشکی با مقاومت کودک رو به رو نشوند. در این مورد مطالعه مقاله اولین ملاقات دندانپزشکی فرزندم در چه سنی باشد؟ توصیه می شود.

جوانه های دندان های شیری از زمان جنینی آغاز می شوند. زمان شروع رویش دندان های شیری کودک از 4 تا 18 ماهگی می باشد. البته گفته می شود که دیر یا زود دندان درآوردن کودک جای نگرانی ندارد. آخرین دندان های شیری کودک نیز در سن 2 تا 3 سالگی در می آیند.

لثه کودکان در زمان رویش دندان دچار خارش، التهاب و احساس فشار می شود. برای اینکه این پروسه زمانی برای بچه ها به آسانی سپری بشود می توان با نظر دندانپزشک از ژل های مخصوص, وسایل دندانی و همچنین داروهای خوراکی که زیر نظر دندانپزشک اطفال تجویز می شوند استفاده کرد.

درباره تعداد دندان های شیری کودکان قبلا در سایت دندانپزشکی تخصص اطفال پرنس توضیحات لازم ارائه شده است. در هر فک کودکان باید 10 دندان رشد کند که مجموعا در دو فک 20 عدد دندان می شود. مقالات مختلفی درباره زمان مراجعه بچه به دندانپزشکی کودکان در سایت دندانپزشکی پرنس منتشر شده است که می توانید آنها را مطالعه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *