جراح دندانپزشک خانم در پاسداران

تشخیص صحیح و مناسب مشکل دندان فرد و همچنین انجام بهترین روش درمانی انتظاری است که افراد از یک دندانپزشک خوب دارند. برای رسیدن به این امر مهم، علم، دانش و تخصص دندانپزشک و توضیحات بیمار و در صورت لزوم آزمایش های دندانپزشکی ضروری می باشد.

یکی از مهم ترین موارد در درمان های دندانپزشکی داشتن مهارت و تجربه و دانش کافی دندانپزشک می باشد، دندانپزشکی یک علم پویا است که به طور مداوم از نظر مواد و تجهیزات و همچنین روش ها و تکنیک های درمانی به روز می شود. لازم است یک دندانپزشک خوب با شرکت در کنگره ها و دوره های مختلف دندانپزشکی همیشه علم خود را به روز نگه دارد.

مورد دیگری که در دندانپزشکی اهمیت دارد مربوط به استریلیزاسیون و کنترل عفونت می باشد، محیط مطب دندانپزشکی به گونه ای می باشد که رعایت موارد بهداشتی در آن لازم الاجرا می باشد، این محیط در صورت عدم رعایت موازین بهداشتی می تواند مکانی مناسب برای انتقال انواع بیماری ها باشد، پس همیشه دقت داشته باشید و به دندانپزشکی مراجعه کنید حتماً از وسایل کاملا استریل شده استفاده کرده و به دستگاه اتوکلاو مجهز باشد.

رفتار و نحوه برخورد دندانپزشک و پرسنل دندانپزشکی و همچنین پیگیری ها، و پاسخگو بودن بعد از درمان از دیگر موارد مهم می باشد که از یک تیم دندانپزشکی خوب انتظار می رود.

جراح دندانپزشک دکتر هدی بهرامیان دوره تخصصی سلامت دهان و دندان پزشکی پیشگیری را با موفقیت در دانشگاه علوم پزشکی تهران گذرانده و همچنین عنوان رزیدنت برتر را در دوره تحصیل اش به دست آورده است. دکتر بهرامیان جوایز بین المللی بابت سخنرانی هایش در کنگره های بین المللی را دریافت کرده است.

خانم هدی بهرامیان جراح دندانپزشک هم اکنون در دندانپزشکی پرنس در محدوده پاسداران مشغول به فعالیت می باشد. جهت مشاهده آدرس دقیق دندانپزشکی به صفحه تماس با ما پمراجعه کنید.

امیدواریم با توجه به توضیحاتی که ارائه شد بهترین انتخاب را برای درمان های دندانپزشکی تان داشته باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *