خواب عمیق دندانپزشکی

این روزها عباراتی مانند خواب عمیق دندانپزشکی یا دندانپزشکی در خواب بسیار زیاد مشاهده می شود, بخصوص در دندانپزشکی اطفال. در این بخش از دندانپزشکی پرنس درباره اینکه منظور از خواب عمیق دندانپزشکی چیست؟ صحبت خواهیم کرد, با ما همراه باشید.

دندانپزشکی در خواب یا خواب عمیق دندانپزشکی به این معنی می باشد که بچه تحت تاثیر داروی بیهوشی که با دوز مشخص و تحت کنترل متخصص بیهوشی استفاده شده است در خوابی سبک به سر می برد, این کار برای این است که کودکانی که (یا حتی افراد بزرگسال) که از روی ترس و اضطراب و یا عوامل دیگری برای ترمیم دندان ها با دکتر دندانپزشک همکاری نمی کنند, دندانپزشک بتواند به درمان و ترمیم دندان های بیمار بپردازد و از آسیب ها و مشکلات بیشتر مانند پوسیدگی های شدید دندانی و نیز عفونت های لثه ای جلوگیری شود.

درمان های دندانپزشکی کودکان تحت خواب عمیق دندانپزشکی در چند جلسه انجام می شود؟

معمولا تمامی درمان های کودکان در‌‌ همان جلسه یعنی در یک جلسه با بیهوشی انجام می شود. در درمان های دندانپزشکی اطفال تحت خواب عمیق دندانپزشکی از نظر تعداد جلسه ها و زمان کار بسیار صرفه جویی می شود.

با مراجعه به دندانپزشکی اطفال پرنس می توانید از خدمات دندانپزشکی در خواب این مرکز دندانپزشکی بهره مند شوید. جهت رزرو نوبت یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید به قسمت تماس باما مراجعه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *