دندان مصنوعی کامل با پایه ایمپلنت

اتصال پروتز کامل دندان که به آن دست کامل دندان مصنوعی بر پایه ایمپلنت یا دنچر فک پایین یا بالا نیز گفته می شود از مواردی می باشد که می توان مشکل بی دندانی در افرادی که می خواهند دندان های مصنوعی با کیفیت بالا داشته باشند را حل کرد.

در این حالت که در ادامه عکس مربوط به آن را مشاهده می کنید متخصص ایمپلنت از یک یا تعدادی ایمپلنت به عنوان اتصال دهنده استفاده می کند و ثبات و گیر دنچر و دندان مصنوعی با آن تامین می شود، در این روش درمانی دندان مصنوعی به صورت ثابت بر روی لثه ها قرار گرفته و فرد می تواند به راحتی تغذیه سالم داشته و صحبت کند.

روش انجام این کار به این صورت می باشد که جراح بدنه فلزی ایمپلنت را که از جنس تیتانیوم میباشد از طریق جراحی در استخوان فک قرار می دهد و بعد از گذشت مدت زمان تقریبا شش ماه پیچ های ایمپلنت با استخوان می شوند به عبارتی به استخوان فک به خوبی متصل می شوند، زمانی که این اتفاق به درستی افتاده و بهبود زخمهای حاصل از جراحی به خوبی ترمیم شد دندانپزشک اقدام به ساخت دندان مصنوعی و روکش های دندان مصنوعی و آن را به وسیله فیکسچر و اباتمنت در دهان فیکس و ثابت می‌کند.

توجه داشته باشید در این روش درمانی شرایط فیزیکی و بدنی لثه و دهان بیمار و همچنین سلامت کلی فرد نقش بسیاری در موفقیت کاشت ایمپلنت و سازگاری آن با بدن فرد دارد.

جراحی های کاشت دندان و جایگذاری ایمپلنت یک پروسه جراحی حساس می باشد لازم است توسط متخصص ایمپلنت خوب انجام بشود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *