لکه های سیاه روی دندان های کودکان نشانه چیست؟

دیده شده است که بر روی دندان‌های برخی از کودکان و لکه های سیاهی پدیدار می‌شود، معمولا والدین علت بروز این نوع لکه ها را نمیدانند، با سایت پرنس دنتال همراه باشید تا اطلاعات مهمی در این مورد به دست آورید.

این لکه های سیاهی که روی دندان های کودکان دیده می شود رنگدانه هستند و علت بروز این لکه ها و تغییر رنگ بر روی دندان ها به نوعی باکتری موجود در داخل دهان و بزاق دهان بر میگردد.

این لکه های سیاه بر روی دندان ها معمولاً بر زیبایی دندان های فرد اثر گذاشته مشکل دیگری ایجاد نمی کند.

برای رفع و درمان این نوع مشکل بهتر است به متخصص دندانپزشکی کودکان مراجعه شود، البته بروساژ و جرم گیری دوره ای دندان ها می تواند این نقاط سیاه را از بین ببرد.

شما می توانید در بخش نظرات سوالات و مشکلات دندان های فرزندتان را بپرسید، البته توجه داشته باشید که تا قبل از معاینه و بررسی وضعیت دندان های کودک نظر قطعی درباره طرح درمان نمی توان داد.

توجه داشته باشید که ما در این بخش درباره لکه های سیاه روی دندان های کودکان صحبت می کنیم و نه پوسیدگی دندان ها, اگر این لکه ها پوسیدگی دندان باشند نیاز به ترمیم دندان کودک دارد. همانطور که در بالا اشاره کردیم دندانپزشک متخصص کودکان می تواند بهترین تشخیص درخصوص علت و روش درمان را بیان کند.

1. محمد
    محمد گفته:

سلام بچه ی

من الان چند ماهه رفته تو 13 سالگی

تو عید یه دندونش افتاد الانم یکی جای نگرانی داره؟؟؟

• دندانپزشکی پرنس
      دندانپزشکی پرنس گفته: