ترمیم دندان ترک خورده و شکسته

آیا دندان ترک خورده ترمیم می شود؟ دندان ها یکی از مهمترین اعضای بدن می باشند و ممکن است گاهی مشکلاتی مانند شکستگی یا ترک خوردگی برایشان پیش بیاید، در چنین وضعیتی افراد به فکر ترمیم دندان ترک خورده می باشند و دوست دارند دندانشان به وضعیت قبل و سالم خود برگردد.

یکی از راهکارهای دندانپزشکی که برای ترمیم دندان های ترک خورده مورد استفاده قرار می گیرد مربوط به باندینگ دندان می باشد، باندینگ دندان کاربردهای مختلفی مانند تغییر شکل و بهبود ظاهری دندان ها، بستن فاصله بین دندان ها و همچنین ترمیم دندان های پوسیده، تراش خورده و ترک خورده دارد.

باندینگ دندان توانایی مرمت دندان ترک خورده و حتی شکسته را دارد، با کمک باندینگ می‌توان یکی از سریع ترین و راحت ترین و همچنین از نظر هزینه مقرون به صرفه ترین درمان های دندانپزشکی را برای دندان ها انجام داد.

در طی انجام فرایند باندینگ در دندانپزشکی، دندانپزشک یک ترکیب رزینی هم رنگ دندان هایتان را بر روی دندان ها اعمال کرده و با استفاده از یک نور خاص برای سفت شدن باندینگ بر روی دندان استفاده می کند.

برای باندینگ هر دندان، دندانپزشک به زمانی تقریباً بین 30 دقیقه الی 1 ساعت نیاز دارد، باندینگ دندان یکی از درمان های بدون درد دندان پزشکی می باشد و معمولاً حتی نیازی به بی‌حسی موضعی نیز ندارد مگر اینکه برای پر کردن یکی از دندان ها مورد استفاده قرار گیرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *