توصیه ای برای رفع ترس کودک از دندانپزشکی

بسیاری از کودکان از مراجعه به دندانپزشکی به دلایل مختلف می ترسند, با دندانپزشکی تخصصی پرنس همراه باشید, در این بخش توضیحاتی را در این باره و رفع مشکل بیان می کنیم:

متاسفانه محیط دندانپزشکی برای کودکان و حتی برخی از افراد بزرگسال خانم یا آقا محیط پر استرس و اضطرابی می باشد و این استرس و اضطراب می تواند ریشه در تجربیات قبلی این افراد داشته باشد، دندانپزشکی خوب است که با بیمارش به گونه ای رفتار کند تا حد امکان از استرس بیمار کاسته شود، همچنین محیط دندانپزشکی باید خوب و مناسب باشد تا فرایند درمان برای فرد مراجعه کننده خوشایند باشد، متاسفانه علت بسیاری از عدم مراجعات به دندانپزشکی ها همین ترس از دندانپزشکی می باشد.

توصیه ای برای رفع ترس کودکان از دندانپزشکی

اولین ویزیت در دندانپزشکی اطفال فرصت مهمی برای آشنایی فرزند شما با دندانپزشک کودکان و فضای مطل دندانپزشکی می باشد و نباید در نخستین جلسه درمانی نیازمند به تزریق بی حسی انجام بشود.

اولین ملاقات کودک با متخصص دندانپزشکی می تواند, زمینه ساز ایجاد تصوری خوشایند و مطلوب از مراجعه به دندانپزشکی و همراه با خاطره و اتفاقی خوش باشد.

زمان مناسب برای این ملاقات حدودا سن 1 سالگی است که اولین فلوراید تراپی کودک را می توان انجام داد. قبلا توضیحاتی مهمی درباره اهمیت فلوراید تراپی در دندانپزشکی داده بودیم. نکته مهم این است که حتی در صورت عدم نیاز به انجام درمان فرزندتان را به دندانپزشکی ببرید.

بسیاری از کودکانی که به دندانپزشکی پرنس مراجعه کرده اند, بعد از درمان مشکلات دندانی شان با خاطرات خوش از این دندانپزشکی بیرون رفته اند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *