درمان اورژانسی دندانپزشکی در دوران کرونا

شاید در این روزهای کرونایی برای والدین سوال باشد که در چه صورتی و چه زمانی افراد برای مشکلات مربوط به دهان و دندان کودکان باید فرزندان شان را به مراکز دندانپزشکی ببرند؟

گفته می شود که در این روزها بچه ها نیز مانند افراد بزرگسال باید برای خدمات اورژانسی و ضروری به مراکز دندانپزشکی مراجعه کنند.

منظور از خدمات اورژانس دندانپزشکی چیست؟ خدمات اورژانسی در کودکان بیشتر شامل پوسیدگی‌ دندان است که ممکن است به عصب دندان برسد و برای درمان آن باید به دندانپزشکی و نزد دندان دندانپزشک اطفال مراجعه بشود.

دندانپزشکی تخصصی کودکان پرنس در این روزها با رعایت تمامی نکات بهداشتی آماده ارائه خدمات اورژانسی دندانپزشکی می باشد. همانطور که قبلا نیز توضیحات لازم به همراه ویدیو ارائه شد ضد عفونی کامل مطب دندانپزشکی پرنس در روزهای سخت کرونا به صورت کامل انجام می شود.

همچنین دکتر علی بقالیان دندانپزشکی متخصص اطفال دندانپزشکی پرنس توضیحات کاملی را درباره خدمات دندانپزشکی در دوران کرونا دادند, برای مشاهده توضیحات دکتر بقالیان به این لینک مراجعه شود.

چنانچه فرزندتان با مشکل دندانی مانند دندان درد یا خرابی و پوسیدگی دندان رو به رو است, برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو نوبت می توانید با شماره 02122580386 تماس حاصل فرمایید.

لازم است همه مراجعه کنندگان به دندانپزشکی تخصصی اطفال پرنس از بدو ورودشان به این مرکز دندانپزشکی تمامی نکات بهداشتی را رعایت کنند. همچنین خود پسنل این دندانپزشکی نکات لازم را رعایت می کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *