روکش استیل دندان شیری کودک

در این بخش از دندانپزشکی کودکان پرنس توضیحاتی درباره روکش های استیل برای دندان های شیری کودکان داده می شود, باما همراه باشید:

از این دسته روکش های دندانی سایز و مدل مخصوص دندان های دائمی نیز وجود دارد که بر روی دندان های دائمی به شدت آسیب دیده و تخریب شده که بصورت معمول قابل ترمیم نمی توانند باشند استفاده می شود.

این روکش های دندان ها کاملا مشابه, شکل و سایز مشابه دندان دائمی فرد می باشد, بنابراین در بسته شدن دهان, جویدن غذا, تکلم راحت و صحبت کردن و . . . هیچ مشکلی برای فرد ایجاد نمی کنند.

این نوع روش درمانی در ترمیم دندانها یکی از مقاوم ترین و مستحکم ترین ترمیم های دندانپزشکی برای دندان های به شدت آسیب دیده می باشد و خیال دندانپزشک رو از مشکلاتی مانند ترک خوردن ترمیم, ریختن مواد دندانپزشکی و خالی شدن دندان و . . . راحت می کند. این روکش های دندانی طول عمر بالایی دارند.

سخنی با والدین درباره استفاده از این روکش ها برای دندان های شیری بچه ها

گاها پدر و مادرها نگران استفاده از این روکش ها برای دندان های فرزندشان هستند, والدین عزیز و گرامی نگران رنگ این روکش دندان نباشند.

وقتی این روکش برای دندان شیری کودک استفاده می شود که در زمان مقرر همراه دندان بیافتد و یک دندان سالم و سفید جای دندان رشد کند.

همچنین بر روی دندان های دائمی هم وقتی که فرزندتان بزرگتر شد, تعویض این روکش ها با مواد ترمیمی زیبایی و روکش های همرنگ دندانها امکان پذیر می باشد.

مطلب پیشنهادی: دندانپزشک اطفال نزدیک محله پاسداران

ترمیم دندان کودک با روکش استیل

اگر می خواهید دندان آُیب دیده فرزندتان را با روکش جنس استیل ترمیم کنید, می توانید به دندانپزشکی پرنس مراجعه کنید, در این دندانپزشکی متخصص دندانپزشکی اطفال با بررسی های دقیق دندان کودک بهترین روش درمانی را برای حل مشکلات دندان فرزندتان پیشنهاد می کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *