بعد از ترمیم دندان هایتان عجله نکنید

در این بخش از دندانپزشکی اطفال پرنس یک توصیه به شما داریم، و آن این است: اگر که برای انجام ترمیم دندان، دندان هایتان در دندانپزشکی بی حس شده اند، بهتر و لازم است که بعد از اتمام جلسه درمانی و تا زمان از بین رفتن اثر بی حسی بی حس کننده دندانپزشکی، بسیار مراقب گاز گرفتن و جویدن خوراکی ها با دندان هایتان باشید. و همچنین مراقب برخورد دندان هایتان با همدیگر و یا با زبان تان باشید.

گفته می شود ممکن است بین 1 ساعت الی 2 ساعت طول بکشد تا اثر بی حسی دندانپزشکی به طور کامل از بین برود. این توصیه ها برای سلامتی شما می باشد.

بخصوص این امکان وجود دارد که اگر که دندانپزشک از بی حسی استفاده کرده باشد، زمانی که دندانپزشک در اتمام جلسه درمانی دندانپزشکی، نحوه قرارگیری و جفت شدن دندان ها روی هم را تست می‌کند، به دلیل وجود بی حسی در دهان و دندانها، این تست نتایج درست و دقیقی نداشته باشد.

برای همین موارد است که گفته می شود افراد تا زمان رفع بی حسی، هیچ فشاری روی دندان ترمیم شده شان نیاورند تا اگر ناهماهنگی در دندان ها بود، آسیبی به دندان تان نرسد.

پس از برطرف شدن اثر بی حسی می‌توانید به آرامی دندان هایتان را روی هم قرار دهید و وضعیت قرارگیری دندان ها روی همدیگر را بررسی کنید.

چنانچه هرگونه اشکالی در دندان تان احساس کردید آن را به دندانپزشک تان اطلاع بدهید. دندانپزشکان می‌توانند با ایجاد اصلاحاتی کوچک، این مشکل دندانی را برطرف کنند.

برای اطلاعات از نحوه ترمیم دندان پوسیده اینجا کلیک کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *