ترمیم دندان های کودکان در کامرانیه و دیباجی

اگر ساکن محله های کامرانیه و دیباجی تهران هستید و دندان های فرزندتان نیاز به ترمیم دارد، برای درمان و ترمیم دندان های آسیب دیده می توانید به دندانپزشکی تخصصی کودکان پرنس که در محدوده این محله ها (دیباجی جنوبی) قرار دارد مراجعه کنید.

از مزیت های دندانپزشکی پرنس این است که این دندانپزشکی یک دندانپزشکی تخصصی اطفال می باشد و انواع خدمات دندانپزشکی برای کودکان مانند ترمیم دندان ها در این دندانپزشکی ارائه می شود. همچنین فضای دندانپزشکی پرنس مناسب برای کودکان می باشد و سعی می شود برخوردی با کودک بشود که کودک درمان دندانپزشکی خود را با کمترین میزان ترس و استرس انجام دهد.

تماس و رزرو نوبت

آدرس دندانپزشکی: دیباجی جنوبی، محله کامرانیه، خیابان برادران جوزی، ساختمان پزشکان کامرانیه، پلاک شماره 32، طبقه 2

تلفن دندانپزشکی پرنس: 02122580386

درباره دندان های کودکان

دندان های کودکان به دلایلی مانند عدم توجه صحیح، مصرف شیرینی جات و … بسیار در معرض مشکلاتی مانند پوسیدگی قرار دارد. برخی ها به اشتباه فکر می کنند که دندان های شیری مانند دندان های دائمی نیستند. این افراد اینگونه فکر می کنند که چون دندان های شیری بلاخره می افتد و جایگزین شان دندان های دائمی است، پس این دندان ها چندان مهم نیستند.

این تصور اشتباه است. چرا که علاوه بر اینکه دندان های شیری در سلامت و رشد دندان های دائمی موثر هستند، آسیب دیدن این دندان ها باعث بروز مشکلات سلامتی و مواردی مانند درد دندان شدید و اذیت شدن کودک را در پی دارد.

به دندان های کودکان اهمیت دهید و اگر آسیبی مشاهده کردید برای درمان و ترمیم به موقع اقدام کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *