درباره دندانپزشکی کودکان | مزایای مراجعه به دندانپزشکی تخصصی اطفال

دندانپزشکی کودکان چیست؟

تشخیص، پیشگیری و درمان مشکلات دهان و دندان در کودکان بین 0 تا 18 سال تخصصی است. تفاوت اصلی بین دندانپزشکی کودکان و بزرگسالان وجود دندانهای حساس کودک است. بنابراین ، هر یک از درمان ها با تمام امنیت لازم و از طریق دقیق ترین تشخیص ها صورت می گیرد.

ما می خواهیم همه کودکان بدون ترس به دندانپزشکی بروند و در آنجا احساس راحتی کنند.

چه مشکلاتی را می توانیم حل کنیم و چگونه؟

اردتودنسی کودکان 

پیشگیری زودهنگام بسیار مهم است ، بنابراین ، سن ایده آل برای اولین تجدید نظر در دندان کودکان 5 سال است. با ویزیت می توان بررسی کرد که دندان ها سالم اند و اگر این طور نباشد ، می توان اقداماتی را به موقع انجام داد ، مانند ارتودنسی کودکان.

حفره ها

یکی از شایع ترین مشکلات حفره ها است. کودکان عاشق شکر و شیرینی هستند و برای آنها بهداشت صحیح و همیشگی امکان پذیر نیست. از آنجا که دندانهایشان هنوز موقتی هستند ، مهم است که این مشکل را از ریشه حل کنید تا از عواقب احتمالی روی دندانهای دائمی آینده جلوگیری کند. درمانهای مختلفی را می توان از پر کردن (اگر دندان موقتی است و تحت تأثیر قرار نمی گیرد) گرفته تا پالپوتومی ، مشابه آندودنتیک هنگام ریشه ها و .. را انجام داد. همه این روش ها با در نظر گرفتن سلامتی دندانهای فعلی و همچنین دندان های دائمی آینده انجام می شود .

بهداشت دهان و دندان ضعیف

یکی از دلایل مشکلات دهان و دندان در کودکان ، بهداشت ضعیف دندان است. خیلی سخت است که کودکان بتوانند دندانهای خود را مسواک بزنند یا اقداماتی بعد از هر وعده غذایی انجام دهند. به همین دلیل ما آموزش کوچکی درمورد تکنیک های مسواک زدن ، مخصوصاً برای کودکان ارائه می دهیم تا آنها یاد بگیرند چگونه دهان خود را تمیز و عاری از حفره و سایر مشکلات کنند. همه چیز به صورت سرگرم کننده و آسان است. علاوه بر این ، ما برای جلوگیری از تجمع باکتریهایی که به رشد بعدی پوسیدگی و سایر شرایط کمک می کنند ، درمانهای فلوراید را ارائه می دهیم .

مشکلات در بزرگسالی

در میان افرادی با سنین تقریباً بین 10 تا 18 سال، مشکلات دندان ها از جمله مشکلات فضا، ساییدگی یا حتی مشکلات عملکردی جدید ظاهر می شود. یکی از متداول ترین روشهای درمانی ، ارتودنسی است. اگرچه برای آنها مشابه بزرگسالان عمل می شود، اما برای این سنین پیچیده تر طراحی و ساخته شده اند . روش های ارتونسی از جمله نامرئی ، پیوند دهنده ، زیبایی شناسی و رنگی وجود دارد که این روش ها تأثیر بهتری روی زیبایی دندانها دارند.

دکتر علی بقالیان – دندانپزشک اطفال در تهران

مزایای دندانپزشکی کودکان :

تشخیص ، پیشگیری و درمان دندان های کودکان ، مشکلات را مؤثرتر و سریع تر حل می کند. بنابراین توصیه می کنیم منتظر نمانید که مشکلات در دهان کودکتان ظاهر شود.

درمان به موقع مشکلات

یکی از فواید دندانپزشکی کودکان این است که می توانیم بلافاصله مشکلات عملکردی را تشخیص داده و درمان کنیم تا از بدتر شدن اوضاع جلوگیری کنیم.

ارتودنسی ویژه

دندانپزشکی کودکان اجازه می دهد تا ارتودنسی با توجه به نیازها و مشکلات افراد کوچک تنظیم شود.

عادت های خوب از زمان کودکی

با تشکر از متخصصان این حوزه ، ما می توانیم کودکان را به دیدن بازدیدهای خود از دندانپزشک به عنوان موضوعی طبیعی ، ایمن و حتی سرگرم کننده تبدیل کنیم. ما افراد کوچک را ترغیب می کنیم که عادت های بهداشتی را به روشی دلپذیر و ساده کسب کنند ، در نتیجه از بروز مشکلات احتمالی در آینده جلوگیری می کند.

آنها لبخند را بازیابی می کنند

در بسیاری از مواقع وقتی کودکان دندانهایی سالم ندارند ، زندگی روزمره آنها تحت تأثیر قرار می گیرد. به همین دلیل ، یک درمان به موقع به کودک کمک می کند تا دوباره لبخند بزند ، همه چیز مورد نیاز خود را بخورد و دوباره یک دهان سالم داشته باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *