درد دندان شکسته کودکان

شکستگی دندان در بچه ها. این مشکلی است که ممکن است متاسفانه برخی کودکان آن را به دلایل مختلفی تجربه کرده باشند.

شکستگی دندان کودک می تواند دلایلی مختلف داشته باشد که از جمله این موارد می توان به وارد آمدن ضربه به دهان و دندان کودک، سقوط و افتادن کودک، شکست اجسام سخت با دندان و … اشاره کرد.

در مورد درد دندان شکسته می توان گفت این درد می تواند به صورت متناوب و یا ثابت ایجاد شود و کودک این درد را داشته باشد. اما اکثرا این درد دندانی در کودکان در زمان جویدن و تحت فشار قرار گرفتن دندان شروع می شود.

اگر فرزندتان دچار شکستگی دندان شد، بهتر است که به یک مرکز دندانپزشکی مراجعه شود تا مورد بررسی دندانپزشک قرار بگیرد و بهترینراهکار برای درمان یا جلوگیری از بروز مشکلات آینده انتخاب شود. گفته می شود دندان شکسته شده باید حتما قبل از تخریب کامل توسط متخصص دندانپزشکی اطفال درمان شوند.

متاسفانه برخی والدین تا زمانی که درد دندان شروع نشود فرزندشان را نزد دندانپزشک نمی برند، این کار، کار درستی نیست و همین عامل می تواند زمینه ساز مشکلات بعدی در کودک شود.

فراموش نکنید که دندان های شیری کودک از اهمیت بسیاری برخوردارند که در مطلب اهمیت دندان های شیری کودکان بیان شده است. دندان های شیری کودک در سلامت دندان های دائمی موثر می باشند و برای اینکه فردی دندان های سالمی در بزرگسالی داشته باشد، بهتر است از همان دوران کودکی مراقب دندان های شیری کودک بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *