چرا گاها دندانپزشکی کودکان با بیهوشی انجام می شود؟

گاهی اوقات، زمانی که نمی توان در حالی که کودک بیدار است، درمان را به طور ایمن انجام داد و ترمیم آرام بخش نیز چندان موثر نخواهد بود، دندانپزشک کودکان ممکن است بیهوشی عمومی را توصیه کند.

این معمولاً برای کودکان بسیار خردسالی که نیاز به کار ترمیمی گسترده دارند، در نظر گرفته می‌شود، زیرا نیاز به ویزیت‌های متعدد را از بین می‌برد و درمان معمولا در یک جلسه انجام می شود. البته دندانپزشکی به روش بیهوشی موافقان و مخالفانی دارد و شما می توانید با مشورت با یک دندانپزشک کودکان خوب بهترین روش درمانی را برای کودک انتخاب کنید.

دندانپزشکان مزایایی را برای ترمیم دندان با این روش بیان می کنند که موارد زیر می تواند برخی از آنها باشد:

  • می توان درمان‌های طولانی، پیچیده یا حساس را بسیار سریع‌تر و دقیق‌تر انجام داده و در عین حال احتمال آسیب دیدگی و نیاز به جلسات متعدد را از بین برد.
  • می توان با موفقیت بیمارانی را که قادر به همکاری در طول عمل نیستند، مانند نوزادان و کسانی که نیازهای مراقبت‌های بهداشتی ویژه یا اضطراب قابل توجهی دارند، درمان کرد.
  • گفته می شود در این روش درمانی دندانپزشکی کودک شما در خواب عمیقی خواهد بود، بنابراین درمان را احساس یا به یاد نمی آورد، که به جلوگیری از ترس از دندانپزشک کمک می کند.

با این حال همانطور که گفته شد برای انجام درمان دندانپزشکی کودک با بیهوشی حتما با یک متخصص های دندانپزشکی کودکان در این مورد مشورت داشته باشید، درمان هایی هستند که نیاز به بیهوشی ندارند و پزشک با مهارت و ارتباط خوبی که می تواند با کودک داشته باشد، می تواند درمان را بدون بیهوشی با موفقیت انجام دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *