آسیب های بی توجهی به وضعیت دندان های کودک

کودک از زمانی که دندان‌های شیری او می رویند تا سن دوازده سالگی به آن نیاز دارد که که مورد چکاپ جهت بررسی وضعیت دندان و لثه قرار گیرد.

توجه داشته باشید که بی توجهی به دندان ها در دوران کودکی باعث تضعیف ساختار دندان ها و از بین رفتن مینای دندان می شود. خوردن نوشیدنی های اسیدی، شکستن موادغذایی سخت با دندان، مصرف بیش از حد موادغذایی شیرین، عدم رعایت بهداشت دهان و دندان از جمله دلایلی است که باعث خراب شدن دندان‌های کودکان می شود. به همین دلیل مراجعه‌ی مداوم به کلینیک دندانپزشکی کودکان می تواند از هر نوع بیماری دندان، لثه و دهان جلوگیری کند.

توجه داشته باشید که مراجعه مداوم و بررسی دندان و لثه کودک، می تواند او را از هرگونه بیماری و عارضه دندانی و لثه در بزرگسالی در امان نگه دارد.

از نکات مهم در حوزه دندانپزشکی کودکان این است که دندانپزشک متخصص اطفال باید بتواند با نگاهی اخلاق مدارانه و با حوصله به ترمیم دندان های کودکان بپردازد تا کودکان در آینده نیز واهمه ای از حضور در دندانپزشکی نداشته و بتوانندبه ترمیم دندان های اصلی خود بپردازند.

دندانپزشکی اطفال پرنس مجهز به امکانات روز دندانپزشکی اطفال، دارای کادری مجربو متخصص و دارای محیطی کودکانه جهت رفع استرس کودکان (رزرو نوبت)

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *