ترمیم دندان، پر کردن دندان در شمال تهران

به دلیل های مختلف مانند مسواک زدن نامناسب دندان، مسواک نزدن و مراقبت ناکافی از دندان و سوء تغذیه، پوسیدگی دندان و آسیب دیدگی دندان رخ می دهد. هنگام پر کردن دندان پوسیده، اول قسمت های پوسیده تمیز می شود و حفره موجود با مواد سازگار با دندان و بافت های اطراف بسته می شود.

افزایش حساسیت دندان ها به غذاهای سرد و گرم و درد به دلایل دیگری می تواند از علائم پوسیدگی دندان باشد. دندانپزشک با بررسی و معاینه دندان های فرد می تواند از وجود پوسیدگی ها مطلع شود، شاید پوسیدگی در دندان باشد و خودمان متوجه نباشیم که با بررسی دندانپزشک احتمال باخبر شدن از این پوسیدگی های دندانی بیشتر می شود.

اگر پوسیدگی های دندانی که معمولا در معاینه دندان مشاهده می شوند، به موقع مداخله و درمان نشوند، پوسیدگی به ریشه دندان گسترش می یابد و دندان نیاز به عصب کشی پیدا می کند و ممکن است حتی دندان کشیده شود.

با مداخله و درمان در اسرع وقت بر روی دندان در حال پوسیدگی از بروز درد غیر قابل تحمل و همچنین از دست دادن دندان جلوگیری می شود.

بسته به از بین رفتن ماده در دندان یا نیاز به درمان دندان، دندانپزشک شما یکی از گزینه های درمان و پرکردن معمول مانند آمالگام یا کامپوزیت را توصیه می کند.

مراکز دندانپزشکی بسیاری هستند که در شمال تهران خدمات ترمیمی دندان ها را ارائه می دهند. مرکز دنداننپزشکی پرنس نیز خدمات عصب کشی و ترمیمی دندان ها را هم برای کودکان و هم بزرگسالان ارائه می دهد.

برای اطلاع از آدرس و شماره تلفن دندانپزشکی پرنس واقع در دیباجی به این صفحه مراجعه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *