ترمیم زیبایی و ظاهر دندان های کودکان

دندانپزشکی زیبایی برای کودکان بر روی مسائلی تمرکز دارد که بر ظاهر دندان های آنها تأثیر می گذارد. این درمان‌ها برای رفع عیوب مختلف مانند فاصله بین دندان‌ها، لکه‌های دندانی و مسائل مربوط به نامرتبی دندان های می‌شوند. گفته می شود کودکان می توانند از زمانی که به سن هفت سالگی می رسند، درمان های زیبایی دندان را شروع کنند.

دندانپزشکی زیبایی به ندرت برای دندان های شیری مورد نیاز است، اما کودکان ممکن است با نزدیک شدن به دوران نوجوانی به آن نیاز داشته باشند.

همانطور که کودک بزرگتر می شود، دندانپزشک می تواند مشکلاتی را که در دندان های دائمی او ایجاد می شود، مانند نارمتبی دندانها، شکستگی یا لکه های دندانی را برطرف کند. برخی درمان هایی که دندانپزشک می تواند برای بهبود ظاهر دندان های کودک استفاده کند شامل موارد زیر است.

ارتودنسی

ممکن است به دلایل مختلفی دندان های کودک دچار نارمتبی و کجی شوند، در چنین مواردی دندانپزشک کودکان با استفاده از روش ارتودنسی نسبت به درمان نامرتبی دندان های کودک اقدام می کند. گفته می شود درمان ارتودنسی هر چه قدر در سنین پایین تر انجام شود، آسان تر خواهد بود.

کامپوزیت

ممکن است دندان های کودکان به دلایل مختلف مانند پوسیدگی نیاز به ترمیم داشته باشند، یکی از پرطرفدارترین ترمیم های زیبایی دندانپزشکی، ترمیم کامپوزیت است و علت آن همرنگ بودن کامپوزیت ها با دندان ها می باشد. اگر دندان های کودک نیاز به ترمیم داشته باشد می توان از کامپوزیت دندانی استفاده کرد.

سفید کردن دندان ها

دندان های کودکان به دلایل مختلفی ممکن است دچار تغییر رنگ یا بدرنگی شوند که در این موارد نیز دندانپزشکان با روش های مختلفی می توانند این بدرنگی های دندانی را برطرف کنند.

انواع خدمات دندانپزشکی برای کودکان و نوجوانان در مرکز دندانپزشکی تخصصی کودکان پرنس ارائه می شود که شما می توانید با رزرو نوبت به این دندانپزشکی مراجعه نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *