عصب کشی و درمان ریشه دندان کودکان در تهران

اگر درمان کانال ریشه لازم باشد، دندان مورد نظر و همچنین بافت های اطراف را به آرامی و به طور کامل بی حس می کنیم تا تجربه ای راحتی برای کودک باشد. اکنون، در مورد اینکه چرا ممکن است این خدمات ترمیمی را برای کودک شما پیشنهاد کنیم، از شما دعوت می کنیم به اطلاعات زیر نگاهی بیندازید:

دندان کودک شما در معرض خطر است

زمانی که پالپ دندان کودک شما به شدت آسیب دیده یا عفونی شود، درمان کانال ریشه را پیشنهاد می کنیم. نیاز به این درمان می تواند ناشی از یک پوسیدگی شدید باشد. یا ممکن است زمانی رخ دهد که باکتری وارد دندان سالم شود و منجر به عفونت شدید دندان شود. در داخل دندان و کانال های ریشه یا پایین ترین قسمت های توخالی دندان کودک شما پالپ دندان وجود دارد. پالپ مرکز حیاتی دندان است و مواد مغذی و اکسیژن را برای  دندان فراهم می کند. متأسفانه پالپ نمی تواند خودش را بهبود بخشد و اگر آسیب ببیند در نهایت دندان می میرد و نیاز به کشیدن دندان است. درمان ریشه دندان می تواند دندان را از کشیده شدن نجات دهد.

دندان های اطراف در معرض خطر هستند

دندان عفونی مشکلی نیست که برای مدت زمان طولانی بتوان آن را تحمل کرد. در حالی که این مشکل می تواند بدتر شود و منجر به یک آبسه شود و به طور قابل توجهی ناراحت کننده شود. عفونت همچنین می تواند در سراسر دهان کودک شما پخش شود. این منجر به ایجاد مشکل بسیار دشوارتر برای درمان می شود. درمان کانال ریشه از دندان مورد نظر و همچنین سلامت دهان کودک محافظت می کنند.

درمان ریشه دندان ها را نجات می دهد

دندانپزشکان یک درمان ریشه دندان برای دندان دائمی یا پالپوتومی برای دندان های شیری را برای کودک شما پیشنهاد می کنند تا دندان مشکل دار را نجات دهد. از آنجایی که پالپ نمی تواند خودش را بهبود بخشد، دندانپزشک قسمت عفونی را برداشته و سپس فضای باقیمانده را با یک ماده دارویی پر می کند. دندانپزشک کودکان با این درمان دندان را نجات می دهد و کودک می تواند برای مدت زمان بیشتری از دندانش استفاده کند.

درمان ریشه و عصب کشی دندان کودکان در تهران

دندانپزشکی اطفال پرنس یک دندانپزشکی در شمال تهران است که خدمات دندانپزشکی کودکان را به صورت تخصصی و توسط دندانپزشک  های کودکان ارائه می دهد. اگر دندان کودک تان نیاز به عصب کشی دارد یا نیاز به مشاوره دارید می توانید با شماره های زیر و با این دندانپزشکی تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *