دندانپزشکی خوب ترمیم و پرکردن دندان کودکان شمال تهران

زمانی که دندان های کودکان آسیب می بینید دندانپزشک یا دکتر دندانپزشکی کودکان تصمیم به درمان و ترمیم کودکان می گیرد و این پرکردن دندان معمولا با آمالگام یا کامپوزیت دندان انجام می شود.

ترمیم کامپوزیت

کامپوزیت ها مواد پرکننده کامپوزیتی به رنگ دندان هستند که پس از قرار دادن در بخش پوسیدگی دندان، با یک نور مخصوص دندانپزشکی در مکان مورد نظر محکم می شوند. کامپوزیت ها همرنگ دندان بوده و دندانپزشک می تواند رنگ کامپوزیت را با رنگ طبیعی دندان کودک تطابق دهد.

ترمیم آمالگام

این آلیاژ فلزی سال های طولانی است که در دندانپزشکی استفاده می شود. هزینه های آن نسب به کامپوزیت کمتر بوده و در موارد بسیاری برای دندان ها استفاده می شود. البته ممکن است این ترمیم برای کودکان توصیه نشود، با این حال این از مواردی است که بهتر است درباره آن دندانپزشک تان نظر نهایی را دهد.

به کدام دندانپزشکی برای ترمیم دندان کودک مراجعه کنیم؟

دندانپزشکان بسیاری خدمات ترمیم دندان کودکان را ارائه میدهند، اما بهتر است به مراکز تخصصی دندانپزشکی کودکان (مانند دندانپزشکی پرنس) مراجعه کنید که این خدمات را به صورت تخصصی تر برای اطفال انجام میدهند. محیط این دندانپزشکی های تخصصی اطفال کودکانه تر بوده، و در این دندانپزشکی ها روحیات کودکانه کودکان، معمولا بیشتر مود توجه قرار می گیرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *