مزایای مراجعه زودهنگام کودک به دندانپزشکی + دندان درآوردن نوزاد

برخی نوزادها هنگام تولد یک دندان دارند، که ما در مطلبی با عنوان دندان نوزادی چیست؟ در این مورد توضیحاتی دادیم، برخی از کودکان پیش از 4 ماهگی دندان در می‌آورند و برخی کودکان نیز بعد از 12 ماهگی صاحب دندان می شوند. اما معمولا نخستین مروارید درخشان در حدود 6 ماهگی نوزاد در دهان اکثر نوزادان دیده می‌شود. البته نشانه های دندان در آوردن نوزاد قبل از رویش اولین دندان مشاهده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید به صفحه سن, علائم و نشانه های دندان درآوردن نوزاد مراجعه کنید.

زمانی که دندان در آوردن نوزادتان شروع می شود ، توصیه می شود او را به همراه و دوست جدید، یعنی متخصص دندانپزشکی اطفال معرفی کنید. این مورد قابل اهمیت بوده و در گذشته در مطلبی با عنوان اهمیت نخستین مراجعه کودکان به دندانپزشکی تخصصی اطفال درباره اهمیت این موضوع صحبت کرده ایم. مراجعه به موقع و زودهنگام به دندانپزشکی کودکان مزایا و اهداف متعددی دارد و می توان مهم ترین آنها را حفظ سلامت دهان و دندان های کودک و همچنین آشنایی با راهکارهای پیشگیری از پوسیدگی های دندانی باین کرد.

دندانپزشکان در مرکز تخصصی دندانپزشکی اطفال پرنس نهایت سعی خود را می کنند تا فرزندانتان خاطره ای خوش و خوب از نخستین تجربه دندانپزشکی شان داشته باشند

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *