کشیدن دندان در کودکان و بزرگسالان

کشیدن دندان از مواردی است که ممکن است بسیاری از افراد بزرگسال و کودکان با آن مواجه شده باشند و برای کشیدن دندان به دندانپزشکی مراجعه کرده باشند.

هدف متخصصان دندانپزشکی و بهداشت دهان و دندان، حفظ دندان های طبیعی افراد چه کودکان و چه بزرگسالان است. با این وجود، دندان های آسیب دیده یا دندان هایی با پوسیدگی های شدید، ممکن است نیاز به کشیدن داشته باشد. دندانپزشک همچنین ممکن است برای مقابله با دندان های عقل که باعث ایجاد مشکل می شوند، کشیدن را توصیه کند. گاهی دندان عقل با زاویه رشد می کند و میتواند به دندان های کناری یا لثه ها آسیب بزند. جدیدا مطلبی در دندانپزشکی پرنس با عنوان کشیدن دندان عقل خوب است؟ که می توانید آن را مطالعه کنید.

قبل از کشیدن دندان ، دندانپزشکان بی حسی موضعی می زنند و همچنین بسته به دشواری روش ممکن است آرام بخش یا بیهوشی عمومی استفاده شود.

همانطور که در بالا گفته شد، بهتر است دندان طبیعی حفظ و نگهداری شود، با این وجود اگر مشکلی در دندان تان احساس می کنید و فکر می کنید که دندان تان نیاز کشیده شدن دارد، توصیه می کنیم به مرکز دندانپزشکی خوبی مراجعه کنید و با یک دندانپزشک در این مورد مشورت کنید تا دندانپزشک تان بعد از بررسی های لازم بهترین تصمیم را برای دندان تان بگیرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *