آیا دندان های شیری مهم اند؟

ممکن است برای برخی ها سوال باشد که آیا دندان های شیری کودکان مهم هستند؟ طبق صحبت های دندانپزشکان پاسخ بله است؟ این دندان ها مهم هستند و لازم است حتما از آن ها به خوبی مراقبت شود. بسیاری از دندانپزشکان اطفال درباره اهمیت دندان های شیری صحبت می کنند؟ چرا دندان های شیری کودکان مهم هستند؟ در این مطلب از سایت دندانپزشکی تخصصی کودکان پرنس درباره این موضوع صحبت خواهیم کرد.

اهمیت نگهداری از دندان شیری کودکان به اندازه دندان های دائمی می باشد، چرا که در بسیاری از مطالب اینگونه بیان شده است که بسیاری از دندانپزشکان کودکان به این نتیجه رسیده اند که دندان های شری برای رشد کودکان و همچنین سلامت دندان های دائمی بسیار اهمیت دارند. گفته می شود نداشتن دندان یا خرابی دندان می تواند در تغذیه کودک اثرگذار باشد و همچنین نداشتن دندان یا خربی دندان ها ممکن است باعث ناراحتی کودک شود، برای همین برای والدین اهمیت باید داشته باشد که همواره حواس شان به بهداشت دندان و دهان کودکان شان باشد و روش صحیح مراقبت از دندان ها را به فرزندانشان آموزش دهند.

دندانپزشکی کودکان اهمیت بالایی به خرابی و پوسیدگی دندان های کودکان و همچنین نامنظمی دندان های کودکان می دهد و همواره متخصص های دندانپزشکی اطفال توصیه هایی را برای رعایت بهداشت دندان های کودکان و همچنین ترمیم و نگهداری دندان های کودکان برای پیشگیری از وقوع برخی بیماری ها دارند.

به والدین گرامی کودکان توصیه می شود روش صحیح مسواک زدن و مراقبت از دندان ها را به فرزندانشان بیاموزند و اگر پوسیدگی در دندان های کودکان شان دیدند برای ترمیم و جلوگیری از پیشرفت پوسیدگی به یک مرکز دندانپزشکی اطفال مراجعه کنند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *