عادت هایی که باعث پوسیدگی دندان های کودکان می شوند

قطعا یکی از  مهمترین عوامل پوسیدگی دندان در کودکان استفاده بیش از حد از مواد قندی و چربی می باشند. لازم است والدین حتما به این موضوع توجه داشته باشند و نگذارند فرزندانشان بیش از اندازه به مصرف شکلات ها و شیرینی جات روی بیاورند. همچنین علاوه بر این موضوع مسواک زدن دقیق و صحیح دندان های کودکان را فراموش نکنید. این عادت های مضر کم کم باعث ایجاد پوسیدگی در دندان های کودکان می شوند.

اگر فرزندانتان دچار مشکل پوسیدگی دندانی شده اند، بهتر از در همان مراحل ابتدایی به فکر درمان دندان های کودکانتان باشید. شما می توانید با مراجعه به یک مرکز دندانپزشکی کودکان از دندانپزشگ بخواهید که نسبت به ترمیم و رفع پوسیدگی دندانی در کودک اقدام کرده و همچنین دندان های کودک تان را در مقابل آسیب ها مقاوم کند. روش های مختلفی برای پیشگیری از پوسیدگی دندانی در کودکان وجود دارد که ما در سایت دندانپزشکی اطفال پرنس درباره آن ها صحبت کرده ایم.

معمولا دندانپزشک های اطفال با استفاده از فلوراید تراپی یا شیارپوش دندان برای پیشگیری از پوسیدگی دندان استفاده می کنند، شیارپوش یا همان فیشور سیلانت درزهای دندان ها را می بندد. شیارپوش از ماده رزینی تهیه می شود و روی دندان های مستعد پوسیدگی قرار داده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد اینجا کلیک کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *